Ainul Mardhiah baring silang tangan, tunjuk respons positif

Ainul Mardhiah terus menunjukkan tanda positif untuk kembali sihat meskipun enam hari lepas dikejarkan ke dalam wad Unit Penjagaan Rapi (ICU).

Khabar gembira itu dikongsi sendiri bapa Ainul Mardhiah, Ahmad Safiuddin Ahmad Razak menerusi laman Facebooknya hari ini.

“Doktor seronok tengok Ainul pagi ini, setiap hari tvbuh Ainul beri respon yang positif.

“Dari tempoh krit1kal isnin lalu sehingga hari ini, anak kecil ini selalu tunjuk tanda yang bagus,” katanya.


Manakala ibunya, Nurul Erwani Zaidi menyatakan Ainul sudah dapat bersilang tangan semasa dia baring menandakan kesihatan semakin pulih dan mampu bergerak.

“Termenung memikirkan masa depan. Dua hari lepas sudah tidak ambil ubat tidur, Ainul berjaga sahaja, mungkin sebab lama sangat sudah tidur.

“Mama dengan walid bergilir jaga Ainul di Hospital. Semoga mama dan walid sentiasa diberikan kesihatan yang baik untuk jaga Ainul.

“Terima kasih sangat-sangat pada yang tidak putus mendoakan untuk Ainul, yang sentiasa bagi semangat pada kami. Ainul mampu dan kuat lawan kum4n yang j4hat dalam badan dia, Ainul memang seorang anak yang istimewa,” ujarnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nurul Erwani Zaidi (@_nrlerwani)

Terdahulu, Kosmo! melaporkan kesihatan Ainul Mardhiah semakin baik dan telah sedar sepenuhnya selepas hampir seminggu di rawat di PICU ak1bat j4ngkitan kum4n.

Menurut bapanya, bacaan d4rah Ainul Mardhiah hampir normal semuanya manakala mesin ventilator sudah dim4tikan serta banyak ubatan telah diberhentikan.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Kosmo

Be the first to comment on "Ainul Mardhiah baring silang tangan, tunjuk respons positif"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*