[VIDEO] “Sentiasalah pimpin tangan abgmu dik” – Gelagat adik beradik berjalan pimpin tangan buat ramai seb4k

Setiap insan yang dilahirkan ke dunia ini mempunyai kelebihan dan kekurangan masing-masing. Ada yang dilahirkan sempurna fizikal dan ment4l tetapi ramai juga yang dilahirkan tidak sempurna ment4l dan fizikal dan menjadi insan istimewa.

Setiap insan mempunyai keistimewaan dan bakat yang berlainan, begitu juga insan istimewa yang dikurniakan pelbagai keistimewaan yang lain dan cuma terpulang kepada kita untuk mencari keistimewaan insan yang istimewa ini.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok yang memaparkan seorang kanak-kanak lelaki yang berlari ke arah adik perempuan walaupun dirinya mempunyai fizikal yang tidak sempurna tetapi mempunyai hati yang sangat baik dan mesra dengan adik perempuannya.

Mereka berdua bersekolah di sekolah yang sama dan setiap hari mereka akan balik pada waktu yang sama dan rakaman tersebut berjaya dirakam apabila si abang itu memanggil adik perempuan sambil berlari- lari ke arah adiknya itu dan berpegangan tangan berjalan ke kereta mereka. Baik layanannya kepada adik dia kan.

Video:

@arizaothman

😍😍adik gn abg..💓

♬ Allah Allah Aghisna – Nisrina Dhea

Menjengah ke ruangan komen pula, netizen terharu melihat layanan abang yang cukup baik memimpin adiknya itu dan ibaratkan mereka mesti mempunyai hubungan yang rapat di rumah.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Tiktok arizaothman

Be the first to comment on "[VIDEO] “Sentiasalah pimpin tangan abgmu dik” – Gelagat adik beradik berjalan pimpin tangan buat ramai seb4k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*