“I Terima Kalau You Datang Balik” Syakilla Men4ngis, Netizen Kata Fizi Ali Cepat Sangat ‘M0ve 0n’?

Sedia maklum, masjid yang dibina oleh pelakon Shakila Khoriri dan penyampai radio, Fizi Ali tidak dapat bertahan lama setelah mereka mengumumkan penceraian setelah 4 tahun bersama.

Shakila atau nama sebenarnya, Nurul Shakilla Mohd Khoriri baru-baru ini ada bercakap tentang topik yang sememangnya ramai bertanya iaitu mengenai perasaannya selepas bercerai dengan bekas suami dalam satu wawancara.

‘Interview’ tersebut telah dimuat naik oleh seorang pengguna di TikTok dan ia memaparkan pelakon tersebut menangis semasa mengulaskan berkenaan perasaannya.

@wan__fara Datang balik dekat i, i terima dia balik 🥺 #fypシ #fypシ゚viral #fyp ♬ Cinta Hebat – From “Kisah untuk Geri” – Syifa Hadju

Menurut Shakila, beliau mengakui masih menyayangi Fizi dan tidak menolak takdir jika masih mempunyai jodoh untuk bersama. Malah, Shakila sambil menangis berkata dia akan terima dengan hati terbuka jika Fizi ingin kembali dengannya.

Luahan pelakon tersebut telah meraih perhatian warganet dan rata-ratanya bersimpati atas apa yang telah berlaku serta kesian apabila melihat wanita itu menangis.

Dalam pada itu, ada juga netizen yang ‘menuding jari’ kepada Fizi dengan berkata dia akan berasa menyesal satu hari kelak kerana ‘move on’ terlalu cepat dan ingin mencari pengganti.

 

Sekadar info, Shakila dan Fizi mendirikan rumah tangga pada tanggal 18 Februari 2018 dan mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang diberi nama, Ameena Sofia.

@wan__fara “saya dah move on” 🥺 #fyp #fypシ #fypシ゚viral ♬ Penenang Hati – Instrumental – Asraf Studio

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

SUMBER: beautifulnara

Be the first to comment on "“I Terima Kalau You Datang Balik” Syakilla Men4ngis, Netizen Kata Fizi Ali Cepat Sangat ‘M0ve 0n’?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*