[VIDEO]”Hari Raya Yang Meny3dihkan” – Wanita Ini S3dih Baju Raya RM20,000 Rosɑak Terkena Kuah Sate

Hari Raya Aidilfitri tetap diraikan dengan meriah semalam walaupun persiapan dibuat secara ‘last minute’ dan boleh dikatakan ramai yang ‘k4lut’ di malam Raya. Setakat hari ini, bagaimana sambutan Hari Raya anda?

Terbaharu, seorang pengguna TikTok @farahwen telah memuat naik sebuah video yang memaparkan ‘tr4gedi Raya’ yang berlaku kepadanya iaitu baju raya miliknya tertumpah kuah sate.

Menerusi perkongsian tersebut, Farah mengatakan bahawa dirinya tidak sempat bergambar bersama keluarga dengan busana itu dan kesan kuah sate tidak akan hilang pada busana sutera itu.

Tambahnya, busana yang dipakainya berharga RM20,000 dan hal ini menyebabkan Farah berasa s3dih. Perkongsian tersebut mendapat perhatian orang ramai dan rata-rata netizen memberikan pelbagai reaksi.

Para netizen memberikan beberapa cadangan untuk Farah membersihkan kesan kuah sate itu dan juga mengatakan tidak wajar untuk dirinya mendedahkan harga busananya seperti itu.

Malah, rata-rata netizen juga berseloroh mengatakan bahawa jika bukan disebabkan kuah sate, pasti ramai tidak tahu harga harga baju tersebut. Para netizen turut mengatakan bahawa rugi beli pakaian yang mahal tetapi hanya boleh dipakai sekejap sahaja.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: https://www.thevocket.com/

Be the first to comment on "[VIDEO]”Hari Raya Yang Meny3dihkan” – Wanita Ini S3dih Baju Raya RM20,000 Rosɑak Terkena Kuah Sate"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*