Haris Ismail buat netizen gelak besar, “Makin menjadi2 ya sekarang…”

Pasangan usahawan dan selebriti, Neelofa dan Haris Ismail seringkali mendapat perhatian oleh peminat mereka. Apatah lagi di media sosial juga, kedua-duanya aktif berkomunikasi bersama peminat dan penyokong.

Sehinggakan bermacam-macam perangai baru yang ditonjolkan oleh Neelofa mahupun Haris Ismail atau turut dikenali sebagai PU Riz yang menghiburkan ramai.

Mana tidaknya, siapa sangka pasangan sama cantik, sama padan ini merupakan pasangan selebriti yang kelakar dan suka mengusik antara satu sama lain.

245305337_629178764756932_8152415651020982625_n

Malah kali ini pula, Haris Ismail mengundang netizen gelak besar gara-gara satu perkongsian yang dilakukan oleh dia menerusi Instagram peribadinya lalu mencetuskan pula dia hangat diperkatakan ramai menerusi platform terbabit.

Kelihatannya Haris Ismail ini begitu meminati watak Spider-Man apabila posting video dan foto yang dimuat naik ini memaparkan dia bersama watak tersebut.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HARIS ISMAIL (@hrisbismail)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HARIS ISMAIL (@hrisbismail)

Ternyata ruang komen menerusi kedua-dua posting yang dimuat naik oleh Haris Ismail di Instagram peribadi miliknya itu tidak hanya mencetuskan netizen gelak besar malah dia juga dikatakan semakin menjadi-jadi perangai kelakar dirinya itu sehingga ramai tidak dapat menahan ketawa mereka.

“Adoi makin lawak pulak sekarang ni”

Haris

“Lahh dukung macam tu je…”

IMG_20220121_104547

“Hahaha semakin menjadi jadi ya perangai semenjak nak jadi daddy ni hahaha”

Haris

Sumber:Himpunan Cerita Lawak

Be the first to comment on "Haris Ismail buat netizen gelak besar, “Makin menjadi2 ya sekarang…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*