Ad Yng Kta M4tanya Seiras Arwh Siti Sarah ,TvIar Ad Pnonton KJelita Blkang Shuib.

Pentas akhir program ‘MSYH’ menyaksikan anak All4hyarham Mr. Os, iaitu Dewa diangkat sebagai pemenang sekali gus diserap menjadi ahli terbaru kumpulan Sepahtu.

Selain itu, kemunculan Shuib selaku juri undangan di round kedua juga seolah-olah mengvbati rindu peminat selain rancak bergurau senda dengan Jep Sepahtu.

Penonton jelita di belakang curi tumpuan setiap kali Shuib komen

Di sebalik kemeriahan rancangan live tersebut, tak semena-mena seorang penonton jelita di belakang Shuib pula jadi tumpuan ramai. Setiap kali usahawan dan pelawak itu memberi komen kepada para finalis, kelibat wanita berbaju putih berkenaan pasti akan terakam sekali oleh lensa kamera.

Selesai program tersebut, wanita berkenaan juga sempat bergambar dengan barisan artis yang berada di sana seperti Ramona Zam Zam, Datin Lisa Surihani, Ebby Yus dan ramai lagi.

Semalam keluar TV…harini terus naik FYP TikTok

Malah tak sampai sehari, video dikongsi oleh pemilik akaun @syazana59 ini menjadi tular di aplikasi TikTok dan meraih ramai pengikut baru susulan penampilannya di kaca TV semalam.

Paling tak disangka-sangka, netizen yang sempat menyaksikan ‘MSYH’ secara live semalam mend4kwa lirikan mata Syazana persis isteri Shuib, iaitu Allahy4rhamah Siti Sarah.

Walau bagaimanapun, peminat setia pasangan selebriti itu berharap agar warganet berhati-hati memberi komen agar tidak membandingkan kedua-duanya.

KOMEN NETIZEN:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber:TikTok syazana59 ,https://www.dnq.pw/

Be the first to comment on "Ad Yng Kta M4tanya Seiras Arwh Siti Sarah ,TvIar Ad Pnonton KJelita Blkang Shuib."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*