[VIDEO]“Demi Pokok…”-Gelagat Mak-Mak Beli Pokok Keladi Sampai Penuh Kereta

Ada apa agaknya dengan pokok keladi yang menjadi kegilaan golongan mak-mak sekarang ini sehingga membuatkan ramai yang sibuk menanamnya. Macam situasi lucu yang dikongsikan ini apabila kereta yang dinaiki mereka ini penuh dengan pokok keladi yang dibeli.

Bukan sahaja penuh malah kedua-dua mak cik tersebut juga turut ‘hilang’ terhalang oleh pokok keladi yang memenuhi ruang dalam kereta ini. Video tersebut juga tular dikongsikan dengan hampir satu juta tontonan di mana netizen turut sama berdekah melihatnya.

Di dalam video yang dikongsikan ini, pemilik video berkongsikan kegigihan dua mak cik ini membawa pokok keladi yang dibeli itu. Untuk yang tidak tahu, sekarang ini ramai golongan mak-mak yang suka menanam pokok keladi di rumah dan menjadi satu trend sekarang ini.

Sama seperti yang dilakukan dua mak cik ini yang berjaya memenuhkan ruang kereta mereka dengan pokok keladi yang ingin dibawa pulang. Lebih melucukan, ianya turut membuatkan mereka terpaksa duduk bersama-sama pokok tersebut di dalam kereta.

golongan mak-mak

Sehinggakan ianya membuatkan mereka kelihatan ‘tenggelam’ di sebalik timbunan pokok keladi ini sekaligus membuatkan ramai tergelak melihatnya. Malah ramai yang turut tertanya-tanya ada apa sebenarnya pada pokok keladi yang menjadi ikutan golongan mak-mak kini.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur melihat situasi yang dikongsikan ini. Ada juga yang turut melalui situasi yang sama apabila ibu mereka juga turut menyertai trend menanam pokok keladi ini.

“Garden dalam kereta.”

pokok keladi

“Mak-mak dengan pokok keladi memang tak dapat dipisahkan.”

pokok

“Memang musim pokok keladi eh…”

komen

“Demi pokok keladi ye.”

tik tok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber:HCL

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "[VIDEO]“Demi Pokok…”-Gelagat Mak-Mak Beli Pokok Keladi Sampai Penuh Kereta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*