“Kebaikan Tak Henti Tersebar Selepas Meningg4l Dunia…” -Tengok Apa Yang Sarah Hulur Pada Makcik Gerai Ni Mmg Buat Ramai Seb4k

Penyanyi terkenal SIti Sarah Raisuddin , 36, dan juga isteri tersayang Pelakon dan Pelawak terkenal Shuib yang bert4rung ny4wa sejak Rabu lalu akib4t jangk1tan COV1D-19 men1nggal dunia awal pagi ini.

Allahyarham menghembuskan nafas terakhir pada jam 5.13 pagi di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM) Universiti Kebangsaan Malaysia setelah beberapa hari bert4rung ny4wa.

Pemergian beliau amat menduk4citakan seluruh rakyat malaysia yang rata2 memuji kebaikan dan arw4h merupakan seorang yang sangat baik dan tidak pernah sombong dengan sesiapa sahaja.

Sebuah video yang tular beberapa jam selepas arw4h meningg4lkan kita yang menunjukkan bahawa beliau seorang yang sangat baik, Dalam video tersebut beliau menunjukkan tempat di mana beliau dibesarkan, rumah tempat tinggal semasa beliau masih kecil, tempat beliau bersekolah dan juga tapak gerai yang pernah beliau dan keluarga berniaga sebelum ini…

VIDEO

Terserlah kebaikan beliau apabila beliau menegvr kedai2 yang dulu tempat beliau meluangkan masa dan pernah membeli makanan di sana. Ramai yang memuji apabila seorang mak cik pemilik kedai itu memberi ais krim kepada anak2nya tetapi arw4h memberi duit dan memberitahu ianya sedekah kalau ada kanak2 lain yang datang, sedekahkan juga ais krim tersebut kepada mereka.

Tidak ramai rakan artis yang sangat prihatin, baik dan tidak sombong seperti arw4h, arw4h banyak membuat kebaikan dan sangat disenangi oleh rakan artis yang lain dan kepada peminat beliau juga. Semoga Arw4h ditempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman dan beramal dan takziah kepada keluarga arw4h dan kepada suami beliau iaitu saudara Shuib.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Fb Oppa Pishang

Be the first to comment on "“Kebaikan Tak Henti Tersebar Selepas Meningg4l Dunia…” -Tengok Apa Yang Sarah Hulur Pada Makcik Gerai Ni Mmg Buat Ramai Seb4k"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*