“Isteri Ana Tak Pakaikn Kasut, Hebat ‘Wife’ Shuib Sbb tu Ramai Mndoakan..” – Ustaz Abdullah Khairi

“MasyaAllah video ni.. berjurai air mata.. mcmanala shuib skang… smoga dia kuat ya Allah.. kehilangan yg besar buat shuib dn keluarga…syurga buat mu Sarah..”

“Sebak sungguh tak tau nak habaq lagumana,Ya Allah Ya Tuhanku tempatkan Siti Sarah Bt Raissuddin dikalangan org org beriman di taman2 syurgaMu Ya Allah”

“terbayang anak yang menunggu ibunya pulang..” Begitulah antara luahan luahan netizen yg membuatkan semua orang sebak namun apa pun kita semua kena sabar krn

sesungguhnya ajal dan ma.vt itu ketentuan dari Illahi jua.

Berita pemergiaan Allahyarhamah Siti Sarah Raisuddin menggmparkan industri hiburan tempatan pada hari ini. Pemergiannya telah mnggalkan kesan yang amat mendalam terhadap suaminya, Shuib Sepahtu dan ahli- ahli keluarganya. Arwh Siti Sarah yang sebelum ini disahkan positif cvd telah dimasukkan ke Hspital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) selepas mengalami penurunan oksigen di kala dirinya juga sedang berbadan dua.

Selepas Sarah melahirkan cahaya matanya dalam keadaan pra matang, keadaannya kritiikal apabila kadar oksigen menurun secara mendadak.

Walau bagaimanapun, pemergiaannya jelas mengalkan perasaan sedih kepada ramai netizen apabila satu demi satu kebaikan arwh Sarah dikongsi oleh sahabat-sahabat. Di sebalik tegas dan lawaknya arwh, Sarah juga seorang yg cukup taat pada suaminya.

Di bawah satu Vide0 kenangan arwh Sarah menyarungkan stoking pada kaki suaminya yang dikongsi oleh salah seorang sahabatnya jelas menunjukkan arwh sememangnya seorang isteri yang baik. Bukan itu sahaja, banyak video Sarah dan ucapan takziah serta gambar arwh Sarah memenuhi laman sosial media pada hari ini.

Vdeo

Malah, komen Ustaz Abdullah Khairi cukup mengagumi sifat mulia yang dimiliki arwh. Sarah sememangnya dilihat cukup menghorm4ti suami, menyayangi anak-anak dan banyak membuat kebaikan ketika hayatnya.

“Patutlah ramai yang sayang & mendoakannya, kebaikannya banyak sangat”- Netizen

“MasyaAllah syurga untukmu Siti Sarah, isteri yang taat pada suami macam ni yang kita kena contohi”- Netizen

Takziah pada Shuib dan keluarga. Semoga mereka terus tabah menghadapi ujian besar ini. Semoga allahyarhamah Siti Sarah di tempatkan di kalangan orang yang beriman.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Instagram Abdullah Khairi Official

Be the first to comment on "“Isteri Ana Tak Pakaikn Kasut, Hebat ‘Wife’ Shuib Sbb tu Ramai Mndoakan..” – Ustaz Abdullah Khairi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*