“Entrance G1la Style”, Gaya Adik Ini Salam Minta Maaf Cvri Perhatian Ramai!

Dalam setiap keluarga pasti akan ada seorang memiliki sifat yang sering menghiburkan orang lain. Dengan adanya seorang ini, suasana sepi boleh bertukar menjadi riuh dengan telatahnya.

Sama seperti dalam satu rakaman yang tular baru-baru ini. Dalam video yang dikongsikan pada asalnya oleh seorang pengguna Instagram dengan nama akaun @suzana7222 ini kelihatan seorang kanak-kanak lelaki berguling di atas karpet. Ingatkan apa yang hendak cuba dilakukan, rupa-rupanya dia mahu bersalam minta maaf.

Malah apa yang lebih mencvri perhatian ramai adalah ucapan minta maaf kanak-kanak ini, “minta maaf awan lagi handsome dari ayah”. Memang bikin terhibur. Berikut adalah rakaman gaya adik ini salam minta maaf yang kemudiannya dikongsikan semula di Instagram Hot FM:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hot FM 🇲🇾 (@hotfm976)

Pergh, memang ada gayalah dik! Ucapan minta maaf pun memang buat orang yang menontonnya bikin terhibur! Perkongsian rakaman gaya adik ini salam minta maaf telah meraih lebih 146 ribu tontonan dan 21 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur dan kagum menyaksikan telatah anak ini dan meningg4lkan reaksi mereka mengenai rakaman ini di ruangan komen seperti berikut:

“Aku dok tengok mula2 apa benda bergolek tu..Sekali anak dia buat entrance daaaa”

“Hahaha ayah dia pun layan je”

“Dia punya stunt in”

Sumber : suzana7222Hot FM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment on "“Entrance G1la Style”, Gaya Adik Ini Salam Minta Maaf Cvri Perhatian Ramai!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*