Untung Hanis Zalikha Dapat Raket Datuk Lee Chong Wei

Meskipun meningg4lkan arena sukan pada Jun tahun lalu, warganet masih sahaja dapat mengikuti perkembangan Datuk Wira Lee Chong Wei menerusi laman Instagram.

Walau bagaimanapun, apa yang menjadi perhatian menerusi Instagram peribadi pelakon dan usahawan jelita, Hanis Zalikha apabila dia memuat naik satu momen bahagia dia bersama Datuk LCW kepada peminat dan pengikut.

Ini kerana, isteri kepada pelakon terkenal Hairul Azreen ini meluahkan perasaan seronoknya apabila menerima raket pemberian Datuk LCW. Katanya, ia mungkin menjadi titik tolak untuk dirinya bermain badminton pula dan perkongsian video Hanis Zalikha bersama Datuk LCW meraih perhatian ramai.

“Mungkin ini adalah titik tolak isteri you main badminton Hairul Azreen. Aaaa Datuk Wira Lee Chong Wei bagi saya raket! Seronoknya apenii!” ujar Hanis di ruangan kapsyen.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mungkin ini adalah titik tolak isteri you main badminton @hairulazreen 😂 Aaaaaaa Datuk Wira @leechongweiofficial bagi saya raket! Seronoknya apeniii 😭😭😭

Siaran dikongsi oleh Hanis Zalikha (@haniszalikha) pada

Tidak disangka-sangka perkongsian video Hanis Zalikha itu ditonton hampir 700,000 kali oleh peminat dan pengikutnya dan dalam pada masa yang sama, warganet mengatakan selebriti berkenaan sangat bertuah.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wife saya first time main badminton terus dapat raket dari Datuk @leechongweiofficial , Siap pasangkan grip lagi hahah saya dapat raket baru lagi 😍🥰🙏🏻 Raket yg ke 4 dari Wira DLCW

Siaran dikongsi oleh HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) pada

Malah warganet juga teruja dapat melihat perkongsian Hanis sehingga posting tersebut juga dalam masa yang sekejap menerima 130,000 tanda suka.

“Kalau aku lompat-lompat sudah ni. Pastu reket tu tidak di pakai. Simpan jak”

“Eee kalo I dapat, I letak dalam frame simpan leklok. Sayang nak guna”

 

Sumber: HCL 

Be the first to comment on "Untung Hanis Zalikha Dapat Raket Datuk Lee Chong Wei"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*