Anak Terkejut Lihat Ibu Terbaring Bertelekung, Rupa-rupanya…

Apakah perasaan anda apabila masuk ke rumah melihat sekujur tubuh terbaring? Terkejut? Berdebar-debar? Sedih? Relaks, ini bukan kisah mengenai pemergiaan insan tersayang. Apa yang dilalui oleh lelaki ini benar-benar membuatkan ramai terhibur!

Baru-baru ini seorang pengguna Twitter berkongsikan satu foto yang memaparkan ibunya sedang baring dengan bertelekung dengan kapsyen seperti berikut:

“Siapa je tak terkejut keluar2 dari bilik tengok mak kau terbaring macam ni.” – Kurt Haikal

Ini pula pula foto yang dikongsikannya.

Tambahnya lagi, ibu lelaki ini yang memakai telekung menambahkah kegusaran hatinya. Namun reaksi ibunya pula memang win!

“Tu lah nak tunggu ibu takde baru nak minta maaf”, ujar ibunya.

Lelaki ini kemudiannya berkongsikan yang ibu sebenarnya sedang baring di atas katil urut. Difahamkan juga hanya pakai baju putih untuk dapatkan manfaat dari katil tersebut. Disebabkan itu ibunya memakai telekung.


Haikal bersama ibunya

Perkongsian lelaki ini yang terkejut lihat ibu terbaring tersebut telah meraih lebih 28 ribu retweets dan 55,200 likes. Rata-rata warganet juga pada awalnya terkejut dengan foto pertama itu dan setelah membaca kisah sebenarnya ramai yang terhibur.

Berikut antara reaksi orang ramai mengenai kisah lelaki ini terkejut lihat ibu terbaring tersebut yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Weh…tak tau nak gelak ke nak apa em”

“Mula-mula baca kapsyen sumpah nak nangis. Lepas baca thread ya Allah ngakak hahahaha”

 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Anak Terkejut Lihat Ibu Terbaring Bertelekung, Rupa-rupanya…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*