Instafamous P0pular Dedah Cara Tepat ‘Selfie’, Netizen Berterima Kasih!

Sebelum ini, Instafamous dan usahawan terkenal Syafiqah Aina ada berkongsikan tips buat para lelaki untuk belajar cara mengambil foto dengan betul buat pasangan.

Tips daripada usahawan jelita ini mencuri tumpuan ramai apatah lagi, Syafiqah Aina sering mendapat perhatian warganet yang suka mengikuti perkembangannya dimana dia turut berkongsi foto-foto dengan penampilannya cantik sekali gus memberikan inspirasi buat para gadis di luar sana.

Walau bagaimanapun, terbaru pula sekali lagi Syafiqah Aina menerima pujian dan ucapan terima kasih warganet apabila dia berkongsikan pula cara untuk mendapatkan selfie yang sempurna.

Dalam pada masa yang sama, Syafiqah Aina turut memberikan motivasi buat peminat dan followers dilaman Instagram miliknya dengan memberitahu agar semua perlu sentiasa merasa cantik dan yakin dengan diiri sendiri.

“How to take a perfect selfie. Korang rasa betul tak? Kita always kena rasa cantik and confident dengan diri sendiri. Apa orang nak cakap, let them talk okay. Because if you don’t, who else will?” ujarnya.

Kelihatan menerusi video, Syafiqah Aina memberikan empat tips untuk mendapatkan foto selfie yang betul.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

How to take a perfect selfie. Korang rasa betul tak? 🤭 Kita always kena rasa cantik and confident dengan diri sendiri. Apa orang nak cakap, let them talk okay. Because if you don’t, who else will? Tiktok: syafiqahainaofficial

Siaran dikongsi oleh Syafiqah Aina (@syafiqahaina) pada

Perkongsian berkenaan turut meraih ribuan tanda suka dengan lebih 83,000 dan menerima pelbagai reaksi peminat dan pengikut diruangan komen dimana netizen turut berterima kasih akan perkongsiannya itu dimana video berkenaan turut mendapat lebih 450 ribu tontonan.

Kongsi cara selfie, Syafiqah Aina terima pelbagai reaksi

Sumber: Instagram Syafiqah Aina via HCL

Be the first to comment on "Instafamous P0pular Dedah Cara Tepat ‘Selfie’, Netizen Berterima Kasih!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*