” Halia Hidup Nenek Kau, Hahaha” – Nabila Huda

Siapa tak kenal dengan Nabila Huda anak kepada Amy Search penyanyi Rock terkenal Di Malaysia. Nabila Huda atau lebih dikenali dengan panggil Abil ini banyak meluangkan masa bersama puterinya  iaitu Keisha Laila lebih-lebih lagi ketika musim Perintah Kawalan Pergerakan ini. 

Keisha Laila yang kini sudah berusia 10 Tahun ini bukan sahaja rapat dengan ibunya malah mempunyai hubungan baik dengan bapa tirinya, Bert. Gelagat lucu Keisha bersama bapa tirinya sentiasa dikongsi  oleh Abil menerusi instagramnya, memang kelakar habis tengok gelagat diorang tau. Ini Min kongsi salah satu gelagat mereka sekeluarga.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jom gelak Guys!Haha..🤣 @kidweebee @lilkupukupu

Siaran dikongsi oleh Nabila Huda (@kupu_kupu) pada

Sejak pkp ini, Abil sentiasa memuatnaik video memasak dan tidak terkecuali, video terbarunya yang menampilkan Keisha selaku tukang masak cilik. Baguskan Keisha kecil-kecil dah masuk dapur. Gelagat lucu anak beranak ini menerusi video tersebut telah membuat ramai netizen pecah perut. Lebih melucukan, part Keisha tersalah sebut ‘ halia hidup’ membuatkan Abil tergelak besar.

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@thermomixmalaysia

Siaran dikongsi oleh Nabila Huda (@kupu_kupu) pada

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan respon Abil dengan berkata’ halia hidup nenek kau’ kepada Keisha selepas tersalah sebut. Ramai netizen terhibur dengan anak beranak ini. Antara komen netizen

Min doakan semoga Keisha menjadi anak yang solehah untuk ibu ayah. Bahagia je tengok keluarga mereka ni. 

Sumber: Instagram Kupu-kupu 

Be the first to comment on "” Halia Hidup Nenek Kau, Hahaha” – Nabila Huda"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*