Terjumpa Orang Pakai Baju Sama, Reaksi ‘Selamba’ LeIaki Ini Bikin Netizen Terhibur

Dalam dunia ini, pasti kita tidak dapat mengelak daripada memakai baju sama dengan orang lain. Pastinya juga, kebanyakan daripada kita pernah terserempak dengan sesiapa saja yang memakai pakaian yang sama.

Namun begitu, tidak semua orang suka merasai situasi seperti itu malah ramai yang lebih memilih untuk mengelak daripada memakai pakaian yang sama.

Pakai baju sama, ramai suka mengelak daripada terserempak

Terutama sekali wanita dimana rata-rata akui jika memakai pakaian serupa dengan orang lain akan menyebabkan mereka cuba untuk mengelak daripada situasi yang dianggap memalukan itu.

Walau bagaimanapun, reaksiI selamba seorang lelaki yang dapat diperhatikan dia terserempak dengan seorang wanita yang memakai baju yang sama membuatkan dia menerima pelbagai komen netizen.

VIDEO:

 
 
 
 
 
Lihat siaran ini di Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dapat ke jodoh tu? Kot ada plot twist. #janganseriussangat #mstarkongsi ##mstarE1 Video @shahnew

Siaran dikongsi oleh mStar (@mstaronlineofficial) pada

Video yang dimuat naik menerusi laman mStar juga meraih ribuan tontonan dimana rata-rata terhibur dengan gelagat selamba lelaki berkenaan yang dikatakan tidak mengelak dengan wanita tersebut malah sempat berseloroh dalam situasi itu.

Dalam pada masa yang sama, lelaki berkenaan juga sempat mengusik dengan duduk di meja sebelah wanita yang pakai baju sama dengannya itu dimana mereka dilihat berada di tempat makan.

“Hmm kalau lelaki chill je eh nampak orang…”

“Hahaha kalo aku memang lari lintang pukang…”

Netizen juga terhibur dengan sikap berani lelaki ini selain perkongsian video itu juga meraih lebih 100,000 tontonan sejak dikongsikan semalam.

“Hahaha lawak lah. Berani betul tu”

Sumber: Instagram mStar, @shahnew / HCL

Be the first to comment on "Terjumpa Orang Pakai Baju Sama, Reaksi ‘Selamba’ LeIaki Ini Bikin Netizen Terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*