Dikatakan Pihak Lelaki Sudah Hantar Rombongan Merisik, Mira Filzah Dan Wan Emir Astar Kahwin Oktober Ini?

Aktres Mira Filzah dan jejaka yang dikatakan kini teman rapatnya, Wan Emir Astar dilaporkan akan disatukan sebagai suami isteri sekitar bulan Oktober ini.

Memetik Astro Awani, keduanya bakal disatukan pada dalam tempoh tujuh bulan akan datang, seperti mana yang didakwa satu sumber.

“Insya-Allah jika tiada aral melintang Mira dan Wan Emir akan berkahwin pada Oktober ini,” dakwa sumber tersebut seperti yang dipetik.

Terdahulu, mereka difahamkan sudah lama mengenali antara satu sama lain.

Bagaimanapun, apabila Wan Emir melanjutkan pengajian, hubungan mereka terhenti sehinggalah mereka kembali bertemu dan berhubung semula.

Mira atau nama sebenarnya, Nur Amirah Filzah Badioezaman dan Wan Emir pernah belajar di sekolah yang sama.

Wan Emir yang juga seorang arkitek difahamkan sudah menghantar rombongan untuk merisik pelakon wanita berusia 26 tahun itu.

Lelaki berusia 30 tahun itu merupakan anak sulung daripada empat beradik.

Ibu Wan Emir ialah Ahli Parlimen Kuala Kangsar, Datin Mastura Mohd Yazid yang baru saja dilantik sebagai Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Tugas-tugas Khas) dalam Kabinet Malaysia 2020.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Sumber:MH

Be the first to comment on "Dikatakan Pihak Lelaki Sudah Hantar Rombongan Merisik, Mira Filzah Dan Wan Emir Astar Kahwin Oktober Ini?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*