SAYA AKAN S4MANN ALIFF SYUKRI 1 BILLION” AKHIRNYA ALIFF SYUKRI BERTEMU BUKU DENGAN RUAS

Dalam pada itu, pengasas kosmetik ini ingin mengambil tindakan undang-undang terhadap individu bernama Ustaz Abu Syafiq Al-Asy’ary kerana didakwa memuat naik status memfiitnah terhadap produk keluarannya.

Katanya, tindakan ustaz berkenaan yang menud0h produk Aliff Syukri sebagai hram dan tidak ada kelulusan telah menj4tuhkan reputasi perniagaannya.

” Kalau awak nak kata saya belut elektrik saya tak kisah, yang penting saya pakai jam berapa ratus ribu, kasut saya lima ribu, seluar dlam saya tiga ribu tapi jangan tuduh barang saya hram atau kata saya tiada kelulusan.

” Awak fiitnah. Memang saya suka riiak tunjuk jam tunjuk apa semua sebab memang karektor saya macam ni. Saya tak sentuh pun pasal orang. Awak bukan tuhan nak hvkum saya h4ram,” ujarnya.

” Awak siapa nak menghiina oang macam tu? Walaupun saya riiak, itu saya dengan Allah. Tapi kamu jangan sentuh pasal barang saya h4ram atau tiada kelulusan.

” Cakap barang saya h4ram apa semua, itu apa ustaz? Yang berd0sa itu adalah ustaz bukan saya. Saya takde cerita pun pasal ustaz, pasal tu saya tak balas pun kat IG. Sebab bukan level saya nak berg4duh dengan ustaz.

” Kadang-kadang penghiinaan itu meI4mpau sangat. Dia cakap saya makan produk h4ram, meniipu orang ramai. Hakikatnya barang saya memang ada kelulusan kementerian kesihatan Malaysia.

” Selama saya dalam industri kosmetik ini saya tak pernah saman orang. Tetapi bila sampai satu tahap mengaiibkan produk keluaran saya sehingga jualan jatuh, semestinya saya akan ambil tndakan.

” Niat saya bukan untuk menunjukkan siapa kaya tapi mahu membela nasib (pekerja). Boleh sentuh pasal saya tapi jangan sentuh pasal produk sebab nak buat bukan senang.” akhiri Aliff Syukri.

terkini ustaz

video minit ke 5 ke atas

SAYA AKAN SAMANN ALIFF SYUKRI 1 BILLION” AKHIRNYA ALIFF SYUKRI BERTEMU BUKU DENGAN RUAS

ini komen2 Netizen

Yess, akhirnya pejuang agama yang tegas, yang paling berani tak takut soal duit dah muncul. Akhirnya puak puak penyokong LGBT dah bertemu buku dengan ruas.

Korang yang condemn cara ustaz ni, patut tahu puak puak macam ni dah mel4mpau dan tak makan dek nasihat. Kita cakap elok elok, nasihat baik baik, dihinanya kita balik. Jadi saya sokong cara yang tegas macam ni semata mata untuk tegakkan agama. Tidak membenarkan yang batil tapi pejuangkan yang benar. Moga Allah merahm4ti dan melindungi ustaz. Aminn.

Teruskan ustaz samam je biar dia tergolek golek kali ni…..riiak…dia ingat dgn duit boleh buat sesuka hati.

ONE BILLION

Setuju ustaz,, alif shukri, sajat tak boleh berlembut, kena beri pengajaran, ustaz abdul. Ustaz somad cakap org s0mbong mesti di ajar dgn sombong, alif shukri, sajat adalah org2 yng sombong, angkuh,

Lawaklah ustaz ni. Ckp mcm P.Ramleelahhhh… samanlahh samanlahhhh. Semoga dgn ini dpt memberi pengajaran hero Melaya yg ri4k dan b0ngkak ini! Semakin hari perangainya semakin menj3ngkelkan dan tiada tanda2 keinsafan. Sekurang2nya ada ilmuan yg berani menentang secara berani dan terbuka!

 
 
PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Rojak Media

Sumber : penakita

Be the first to comment on "SAYA AKAN S4MANN ALIFF SYUKRI 1 BILLION” AKHIRNYA ALIFF SYUKRI BERTEMU BUKU DENGAN RUAS"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*