“Saya Bersedia Jumpa dengan Ibu Ali,” – Aliff Syukri Akhirnya Mohon Maaf Secara Terbuka Isu Terkait

Usahawan yang kini bergelar selebriti, Datuk Seri Aliff Syukri akhirnya membuat permohonan maaf secara terbuka berikutan k0ntroversi yang tercetus melibatkan keluarga b4lu Allahyarham Abam Bochey dan adik lelakinya, pelawak Ali Puteh.

Aliff, 33, menerusi sidang menjelaskan, dirinya turut bersedia untuk bertemu ahli keluarga Abam bagi menyelesaikan segala isu berbangkit berikutan perkongsian video live di Facebook miliknya, baru-baru ini.

“Di dalam situasi ini, saya amat k3cewa atas segala apa yang dil3mparkan kepada saya, tapi, saya tak nak membesarkan lagi isu ini, saya nak berdamai.

“Kami pun sebenarnya tidak menyangka benda ini berlaku dan tidak ada niat nak mel4gakan mana-mana pihak.

“Jadi saya memohon maaf kepada Ali dan Hidayah. Saya pun bersedia untuk berjumpa dengan ibu Ali seperti yang diminta,” katanya.

Penyanyi Bobo Di Mana ini menjelaskan isu yang terkait menerusi satu sidang media yang diadakan di Kota Damansara.

Jelasnya lagi, video yang dikongsikan di Facebook itu sebenarnya sudah mendapat persetujuan daripada Nor Hidayah untuk ditayangkan secara langsung di laman sosialnya.

“Selepas menjadi k3coh, saya terus menghubungi Hidayah bertanyakan sama ada mahu dipadam atau tidak, tetapi dia sendiri yang kata tak perlu.

“Walaupun saya tahu 1001 cerita (apa yang diceritakan Hidayah mengenai keluarga) biarlah saya simpan sendiri. Apa yang ditayangkan itu hanya 10 peratus sahaja,” terang Aliff.

Pada masa sama, Aliff turut menunjukkan rakaman video perbualan dirinya bersama Hidayah yang memberikan kebenaran kepadanya.

Terdahulu, Aliff Syukri yang membuat live di Faceebook ketika membuat kunjungan ke rumah b4lu arwah Abam, Nor Hidayah mencetuskan k3kecohan apabila menyentuh isu s3nsitif melibatkan harta.

Ekoran video yang dikongsikannya itu, Ali kemudian naik b3rang sehingga melabelkan kakak iparnya sebagai ‘bin4tang’.

Ali bagaimanapun memadam statusnya itu sebelum meminta maaf atas ket3rlanjurannya itu.

Pelawak itu sebelum ini turut melakukan sidang media bagi menjelaskan hal yang berlaku.

 

Ikuti sidang media penuh Aliff Syukri di sini;

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Rojak Media

Sumber : Mediahiburan

Be the first to comment on "“Saya Bersedia Jumpa dengan Ibu Ali,” – Aliff Syukri Akhirnya Mohon Maaf Secara Terbuka Isu Terkait"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*