K0ngsi F0to Bersama Raih 180k Likes, Bella Astillah Terima Pelbagai ‘K0men’ Peminat

Siapa saja yang tidak mengenali dengan penyanyi dan pelakon jelita, Bella Astillah yang semakin mendapat perhatian dalam industri seni tanah air.

Bahkan selebriti berusia 25 tahun ini turut memiliki followers yang begitu ramai dan sehingga kini dapat diperhatikan menerusi Instagram miliknya, pengikut dan peminatnya sudah mencecah angka 1.9 juta. Nampaknya, ramai yang suka melihat perkembangan baiknya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Keep smiling, because life is a beautiful thing and there’s so much to smile about. . . 💁🏻‍♀️ @fabulash.my

A post shared by B E L L A A S T I L L A H (@bellaastillah) on

Namun begitu, apa yang menjadi tumpuan terbaru peminat dan pengikut Bella Astillah apabila dia memuat naik satu keping foto bersama bekas suaminya yang juga merupakan pelakon dan penyanyi yang tidak asing lagi, Aliff Aziz.

Seperti yang diketahui, sebelum ini industri hiburan kecoh dengan isu kemelut rumah tangga antara dua selebriti ini dan mereka telahpun bercerai. Menerusi perkahwinan itu mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Mohamad Ayden Adrean yang kini berusia dua tahun.

Walau bagaimanapun, kelihatan menerusi foto terbaru, Bella Astillah tersenyum disamping anaknya dan Aliff Aziz dan ternyata foto berkenaan telah menerima pelbagai maklum balas ramai.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Im a day late but happy belated birthday Daddy @aliffaziz91 🥳 may all of your wishes come true and god bless you always! Please be well and stay healthy we love you❣️

A post shared by B E L L A A S T I L L A H (@bellaastillah) on

Bella Astillah juga dilihat memberikan ucapan buat Aliff Aziz sempena ulang tahun kelahirannya selain turut mendoakan pelakon popular itu.

“Im a day late but happy belated birthday Daddy Aliff Aziz. May all of your wishes come true and god bless you always! Please be well and stay healthy we love you.” Ujarnya.

Perkongsian foto berkenaan juga meraih lebih 180,000 tanda suka dan rata-rata netizen telah memberikan maklum balas positif dengan mendoakan yang terbaik buat mereka.

“Thank you so much…”

Kelihatan juga, terdapat maklum balas daripada Aliff Aziz menerusi ruangan komen di posting foto berkenaan.

“Semoga korang hidup bahagia”

“Aku rasa tindakan dia ni betul…”

“Semoga dipermudahkan…”

 

 

Sumber: Instagram Bella Astillah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Rojak Media

 

Be the first to comment on "K0ngsi F0to Bersama Raih 180k Likes, Bella Astillah Terima Pelbagai ‘K0men’ Peminat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*