Datuk Farid Kamil mengakui ada beberapa teman rapatnya mula menj4uhinya.

T3rpalit dengan beberapa dakw4an kes jenayah sehingga dij4tuhkan hvkuman penjara tahun lalu, Datuk Farid Kamil mengakui ada beberapa teman rapatnya mula menj4uhinya.

Bagaimanapun, Farid berkata dia tidak berkecil hati dengan tindakan individu berkenaan kerana dia juga berharap hidupnya jauh daripada aura negatif.

“Kawan-kawan jauhkan diri itu memang ada, itu yang saya harapkan sekarang agar mereka jauhkan diri daripada memberikan vibe negatif dalam hidup saya. Bagi mereka yang kekal bersama saya dan ada juga yang baru datang, terima kasih saya bersyukur sangat.

“Allah sudah tunjukkan dengan jelas apa yang putih dan hitam dalam hidup saya, sekarang ini saya adalah Farid Kamil yang tak sabar nak berdepan cabaran hidup akan datang,” katanya kepada mStar Online.

Perlaksanaan hukuman penjara 9 bulan kini ditangguhkan, Farid berkata ia sekaligu memberi peluang kepadanya untuk fokus dengan filem terbaru arahannya, Remp-it 2 yang dijangka akan ditayangkan Ogos ini.

“Saya sebenarnya tak sabar nak tunggu ‘Remp-it 2’ keluar dulu kerana seluruh keluarga saya bergantung harap dengan filem ini. Ini filem pertama terbitan FKX Film Sdn Bhd dan saya merupakan penerbit, pengarah dan pelakon.

“Malah isteri saya, Diana Danielle turut terbabit sebagai penerbit bersama dan anak saya, Muhammad juga berlakon dalam filem ini,” ujarnya.

Farid Kamil Hafaz Al-quran Selama Menjalankan Hvkuman Dip3njara

Menjalani hukuman penjara selama dua bulan setengah merupakan pengalaman yang tidak ternilai pernah dilalui oleh pelakon dan pengarah, Datuk Farid Kamil. Menurut Farid, sepanjang tempoh tersebut dia mendekatkan diri dengan Allah dan perbanyakkan ibadah.

Kata Farid, dalam keadaan bebas seperti sekarang pun belum tentu kita ada peluang untuk melakukan semua itu. Ujarnya lagi, ketika dipenjara dia melakukan perkara yang tidak pernah dibuat seprti bangun untuk solat tahajud dan khatam Al-Quran.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Rojak Media

Sumber : Duniaakhirat

Be the first to comment on "Datuk Farid Kamil mengakui ada beberapa teman rapatnya mula menj4uhinya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*