“Begitulah s4kitnya hati bila permintaan maaf dil3kehkan” – Isu DSV VS Diva AA, Tapi Penyanyi Aishah Pulak Ungkit Kisah Lama?

Dalam kekalutan isu Dato’ Seri Vida ingin meny4man Diva AA kerana kelancangannya m3ngutuk anak-anak DSV yang sudah meningg4l dunia, tiba-tiba penyanyi Aishah yang terkenal dengan lagu Janji Manismu ni tiba-tiba menyelit memberi pandangan.

Kalau korang masih ingat, dulu DSV pernah ada isu dengan Aishah selepas hadiah barang kemas bagi kemenangan juara Gegar Vaganza 4 yang diberi DSV did4kwa palsu dan tidak mempunyai nilai yang tinggi. 

Disebabkan hal tu, Aishah telah menuntut ganti rugi dan permohonan maaf daripada DSV dan DSV pula katanya telah menimbulkan k0ntroversi dengan meletakkan dua berlian yang sepatutnya diberikan kepada Aishah ke dalam balang keropok. Ish, ish… 

Sumber: Babab.net

 

“Begitulah s4kitnya hati dan jiwa bila permintaan maaf seperti dip3rmainkan, dip3rlekehkan” 

Disebabkan isu lepas yang berlaku di antara mereka, semalam Aishah telah memuat naik status berbaur ‘menegur’ DSV atas perkara yang telah dilakukannya terdahulu semasa isu mereka berdua viral di media sosial. 

Namun pada masa yang sama, Aishah juga menegaskan perkara yang dilakukan Azwan Ali tetap salah kerana dia ‘m3nghina’ dua anak syurga yang sudah tiada di dunia ini.

Tambahnya lagi, perkara ini sepatutnya diambil sebagai pengajaran besar buat semua orang di luar sana demi pengakhiran hidup yang lebih baik.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Begitulah sakitnya hati dan jiwa bila permintaan maaf seperti dipermainkan,dilekehkan.Rasa terhina kan…makan dalam kan??? Ambil iktibar dari pemergian tiba2 rakan2 seindustri,we can go anytime.Allahuakbar,marilah kita cari kesudahan yg.baik. #whatgoearoundcomesaroundjmm #mencarikesudahanygbaik

A post shared by Wan Aishah Wan Ariffin (@aishahjmm) on

“Hidup bagaikan roda kan Kak Ecah?” 

Rata-rata netizen di media sosial yang membaca posting tersebut mengakui kata-kata Aishah dan berkata bahawa setiap perkara yang kita lakukan di atas muka bumi ini pasti ada b4lasan dan sebaliknya.

Bak kata orang putih, “What you give, you get back” kan? Apa-apapun tindakan m3nghina orang yang telah meningg4l dunia tu masih salah dan perkara ni pun dipersetujui netizen ramai.

Sumber: Instagram

Kita semua pun eloklah ambil iktibar daripada apa yang berlaku ni semua. Jagalah mulut dan tutur kata ye! 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Rojak Media

Sumber :

Be the first to comment on "“Begitulah s4kitnya hati bila permintaan maaf dil3kehkan” – Isu DSV VS Diva AA, Tapi Penyanyi Aishah Pulak Ungkit Kisah Lama?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*