]Video]”Peminat Cilik Menangis Teresak2,” Tak Percaya Atas Pemergian Abam Bocey

Pemergi4n Abam Bocey atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan sudah pastinya satu berita amat tidak disangka-sangka. Malah, pemergi4nnya ini bukan sahaja mengejutk4n ahli keluarga serta rakan rapat, tetapi rakyat Malaysia turut terk3du dengan berita sediih ini.

Difahamkan jenazah akan dibawa ke Masjid Gombak Utara untuk disolatkan sebelum dikebumikan hari ini selepas selesai segala proses post m0rtem untuk mengesahkan punca kem4tian arw@h.

Salah seorang peminat cilik Abam Bocey, dilihat menangis teresak-esak apabila mengetahui bahawa arw@h telah mengembuskan nafasnya yang terakhir pada hari ini.

Video berdurasi lebih 30 saat ini telah tular di laman Twitter dan turut menyentuh hati ramai pihak tentang pemergi4n mengejut arwah Abam Bocay ini.

Melihat diruangan komen, ramai yang turut meluahkan rasa duka atas pemergi4n pelawak terkenal ini. Sememangnya, arw@h Abam Bocey ini sangat dekat dihati peminat dan juga rakyat Malaysia.

Takziah diucapkan kepada keluarga dan sahabat-sahabat rapat arw4h atas pemergian-Nya hari ini. Berita ini sememangnya sangat menyedihkan, semoga arw4h ditempatkan dan berada dikalangan orang-orang yang beriman.

Al-Fatihah (dengan bacaan)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Sumber: Twitter. via Rose Merah

 

Be the first to comment on "]Video]”Peminat Cilik Menangis Teresak2,” Tak Percaya Atas Pemergian Abam Bocey"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*