“Kami Terima Tugas Itu Secara Percuma Untuk Keluarganya” Achey Dan Fad Sedia Ambil Alih Kerja Abam Bocey Yang Tertunggak

KEHILANG4N seorang sahabat yang sudah dianggap seperti d4rah daging sendiri memberi impak yang besar dalam hidup pelawak Achey dan Fad Bocey.

Menurut Achey, 34, dia dan Fad bersedia untuk mengambil alih kerja atau tawaran berlakon yang sudah diterima Abam Bocey secara percuma untuk membantu keluarga arw4h.

“Saya dan Fad berjanji jika ada kerja atau tawaran arw4h yang masih tergantung, dalam penggambaran atau yang sudah diterima, kami sedia mengambil tugas itu secara percuma untuk dia serta keluarganya.

Achey ketika ditemui di kediaman arw4h Abam.

“Itu sahaja yang saya dan Fad dapat bantu isteri dan keluarga arw4h Abam,” kata Achey kepada mStar.

Achey ditemui di kediaman Allahyarham Abam atau Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan, 32, di Gombak, pada Isnin.

Allahy4rham men1nggal dunia di kediamannya selepas dua hari mengalami d3mam p4nas.

 

“Dua hari lalu, kami ada berhubung di WhatsApp berbincang mengenai projek ini tapi itulah… semuanya dah d1susun Allah.”

ACHEY BOCEY

PELAWAK

 

Pemergian mengejut Abam pada pagi Isnin turut memberi tamparan buat semua selebriti tempatan yang pernah bekerjasama dengan arw4h.

Dalam pada itu, Achey memberitahu biarpun Abam sudah tiada, dia dan Fad akan meneruskan perancangan mereka untuk menerbitkan sebuah program khas untuk peminat.

“Sebenarnya kami bertiga sudah berjanji nak terbitkan sebuah program sendiri khas untuk peminat setia. Walaupun tiada pemintaan untuk Bocey di TV tapi tak apa, masih ada platform lain untuk orang tengok kami.

Achey dan Fad akan teruskan perancangan mereka menerbitkan sebuah program.

“Dua hari lalu kami ada berhubung di WhatsApp, sempat bergurau dan berbincang mengenai projek ini tapi itulah… semuanya dah d1susun Allah.

“Apa-apa pun, saya dan Fad tetap akan teruskan projek itu bukan sebab kami nak tapi demi Abam kerana ini idea dia juga,” ujarnya.

Allahy4rham men1nggalkan seorang isteri, Nor Hidayah dan seorang anak lelaki, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey yang kini berusia lima bulan.

 

Achey tak dapat menahan sebak bercakap mengenai sahabat beliau, Allahyarham Abam Bocey.

Posted by Malaysia Gazette on Sunday, February 9, 2020

 

Sumber : mStar/Rose Merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

 

 

Be the first to comment on "“Kami Terima Tugas Itu Secara Percuma Untuk Keluarganya” Achey Dan Fad Sedia Ambil Alih Kerja Abam Bocey Yang Tertunggak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*