“Lengkap Berbatu Nisan,” 2 Kub0r M1steri Dijumpai Tersusun El0k Di Belakang Rumah

Zaman kini, hidup berjiran ibarat sudah tiada makna. Ramai yang lebih suka hidup dan membuat hal sendiri berbanding mengambil maklumat dan jiran yang tinggal bersebelahan dirumah mereka.

Jadi, tidak peliklah jika terjadinya k3s-k3s kecur1an dan jen4yah di sekeliling, tanpa mengambil tahu keadaan dan situasi yang dialami oleh jiran-jiran mereka. Sangat merisaukan tetapi ini ialah senario yang sering dihadapi oleh rakyat Malaysia.

Jumpa kubur di belakang rumah…

Seorang pengguna Facebook yang dikenali sebagai Azrul Nizam, berkongsikan satu kejadian an3h yang berlaku di kawasan perumahannya. Dia mend4kwa dan melaporkan bahawa, penduduk di Taman Sri Impian, Kluang telah digemparkan dengan penemuan 2 buah kvbur.

Lebih menarik perhatian, kvbur tersebut telah dijumpai dan tertanam di belakang rumah salah seorang kejiranannya di situ. Perkara ini sekaligus telah mendapat perhatian pihak berkuasa dan telah menjalankan siatan lanjut mengenainya.

Rumah pun s3ram lain macam

Mungkin kvbur kucing agaknya

Sudah semestinya perkara seperti ini telah mengejutkan orang ramai. Walau bagaimanapun m1steri tentang dua kvbur ini masih lagi berada dalam s1asatan pihak berkuasa tempatan.

Mungkin ada kaitan dengan ilmu hitam

Jika benar seperti yang diperkatakan, ingatlah bahawa amalan syirik dan juga ilmu hitam antara perkara yang dilaknat oleh Allah SWT.

Sumber: Rose Merah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

 

 

 

Be the first to comment on "“Lengkap Berbatu Nisan,” 2 Kub0r M1steri Dijumpai Tersusun El0k Di Belakang Rumah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*