Pakai Tudung Hijau Teringat Iklan Sunsilk, Datin Shahida Dapat Pujian.

Iklan Sunsilk ni ibarat iklan Trivago, legend2 je tahu kan 🤪

Isteri kepada Datuk Aliff Syukri iaitu Datin Shahida merupakan salah seorang usahawan wanita yang turut memiliki ramai pengikut dilaman Instagram.

Pelbagai perkara yang seringkali dikongsikan oleh Datin Shahida dan sehingga kini dia memiliki lebih 1.9 juta followers.

Terbaru pula, Datin Shahida ada memuat naik satu keping foto memakai tudung berwarna hijau namun apa yang mencuit hati netizen apabila dia turut teringat akan satu iklan Sunsilk yang ketika itu dia berusia 20 tahun.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bila pakai hijau saya selalu ingat memori jadi gadis sunsilk di library 14 tahun yg lalu ketika berumur 20 tahun… . Tadi pergi ambik darah di hospital bersembang dgn kakak yg baik @yatiekitchen ….saya tanya dia kak yatie kenapa akk sayang kerja kat hospital… . Jawapan dia kat sini kak yatie banyak dapat pengalaman……orang kaya sekalipun sampai masa dia sakit dan Allah tarik nyawa dia duit banyak pun x membantu….kak yatie tengok dari pesakit tu sihat sampai dia disahkan kanser,rambut dia botak,kurus sehingga dia meninggal…….maksudnya sehebat dan sekaya mana pun kita sampai masa Allah tarik nyawa bila2 sahaja….kak yatie nasihat saya katanya hidup ni singkat je….banyak orang meninggal di usia muda….jadi nikmati lah hidup yg ada…jgn stress2…bahgia dgn org keliling dan syg diri sendiri…paling penting jgn lupa Allah SWT.. . Begitulah kadang2 kerja juga satu ibadah kita dan juga kita belajar dari melihat pengalaman orang lain….mudahan kita semua diberi kesihatan yg baik dan kebahagiaan walau tidak di dunia Insya Allah Akhirat…. . Allah dah janji selagi mana kita taat padanya Insya Allah ada ganjaran hebat menanti kita❤️❤️….mudahan saya juga diberi hidayah dlm menuju kejalannya…

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Pastinya anda pernah menonton iklan yang dimaksudkan oleh Datin Shahida ini bukan? Selain menjadi usahawan, Datin Shahida juga pernah berlakon sebagai gadis ‘Sunsilk’.

Gadis ‘Sunsilk’ masih diingati netizen

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

suatu kala dahulu….. siapa ingat ni iklan apa?

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

kalau saya buat iklan mcm ni dengan @aliffsyukriterlajaklaris korang suka tak???

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Dalam pada itu, kapsyen panjang Datin Shahida mengenai kehidupan sekali lagi membuatkan pengikutnya itu berterima kasih.

Reaksi netizen

Dulu2 suka tengok iklan tu…

Terima kasih datin…

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Datin Shahida via HCL

 

 

Be the first to comment on "Pakai Tudung Hijau Teringat Iklan Sunsilk, Datin Shahida Dapat Pujian."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*