Akhirnya lelaki yang dilapor hila4ng 22 tahun lepas ditemuvi guna aplikasi ‘google map’

Akhirnya lelaki yang dilapor hilang 22 tahun lepas ditemui guna aplikasi ‘google map’. Paling tak disangka tempat yang ditemui begitu dekat! 😱😱

William Moldt dilaporkan hiilang pada 1997 pada usia 40 tahun dan tidak pernah dijumpai selepas itu. Namun, baru-baru ini penduduk di Florida dikejutkan dengan pen3muan myat William dan dia ditemukan di kawasan perumahan!

Menurut The Guardian, bekas penduduk kawasan perumahan Grand Isles menggunakan Google Maps untuk melihat kawasan sekitar tempat tinggalnya suatu ketika dulu. Selepas diteliti, dia ternampak sebuah kereta melalui gambar dari Google Maps tersebut.

William Moldt

Dia kemudian hubungi rakan yang masih tinggal di sana mengenai hal tersebut. Rakannya terus menggunakan drone dan terbangkan ke kawasan kolam belakang kediaman dia serta ternampak sebuah kereta berwarna putih yang t3nggelam.

Pada 28 Ogos, p0lis menerima panggilan dan ketika tiba di tempat kejadian mereka mengesahkan sebuah kereta sedan berwarna putih.

Selepas ditarik keluar dari kolam, polis menemukan rgka tvlang yang masih berada dalam kereta tu.

Ujian dilakukan dan myat yang ditemui itu disahkan adalah William yang dilaporkan hiilang pada November 1997 selepas pulang dari kelab malam.

Tak sangka saya ada myat berusia 22 tahun dekat dalam tu.”

Menurut jurucakap polis, kawasan tersebut masih dalam pembinaan pada tahun 1997 dan ketika William hiilang dan hanya kolam itu sahaja yang memang ada di situ.

Polis merumuskan William telah hiilang kawalan ketika memandu dan terbabas ke dalam kolam tersebut. Semasa siasatan awal dilakukan pada tahun 1997 memang kereta tu tak dijumpai. Baru-baru ni, kereta sedan itu kelihatan selepas berlaku peralihan air dalam kolam tersebut.

 

Sumber: lobakmerah

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

 

 

Be the first to comment on "Akhirnya lelaki yang dilapor hila4ng 22 tahun lepas ditemuvi guna aplikasi ‘google map’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*