Satu2nya Anak tunggal meningg4I tak sampai 24 jam lepas suami pergi atas sebab SAKlT yang sama

Satu2nya Anak tunggal meningg4I tak sampai 24 jam lepas suami pergi atas sebab SAKlT yang sama.!

Sayu hati wanita ini.. Hilang 2 insan tersayang dalam hidupnya😢

Pemergian orang tersayang sememangnya amat memeritkan. Lagi-lagi jika kematian tersebut berturutan dan melibatkan orang terdekat.

Dugaan berat ini telah dihadapi oleh seorang warga emas dikenali sebagai Salmah Mohamad, 65 apabila suaminya serta anak tunggal mereka pergi secara berturutan dengan komplikasi penyakit yang sama.

Merujuk kepada Mstar Online, Salmah memberitahu bahawa suaminya diserrang str0k dan meninggaI pada hari Isnin dan anak tunggalnya pula mengalami masalah sama dan meninggaI dunia keesokkan harinya.

Foto menunjukkan arwwah anak tunggal beliau bersama arwwah suami

Merujuk kepada Mstar Online, anak tunggal Salmah, Harul Shahrin, 38 atau mesra di sapa Yon sedang cuti sakiit. Namun begitu, Yon yang tidak berapa sihat telah mengalami kejutan apabila bapanya meninggaI dunia dihadapannya.Hal tersebut membuatkan Yon menangis dan badan mulai sejuk sebelum diserrang sawwan.

Hal tersebut juga telah dikongsi oleh saudara terdekat Salmah di Facebook dengan menzahirkan rasa hiba atas pemergian dua ahli keluarga secara terus-terusan. Dikenali sebagai Mak Su kepada Yon,dia kelihatan sangat sedih selepas mengetahui bahawa anak saudaranya meninggaI dunia.

Menjengah keruangan komen saudara terdekat keluarga ini, rata-rata warganet telah menzahirkan rasa dukacita diatas pemergian kedua-dua ahli keluarga Salmah. Mereka turut mendoakan agar roh anak-beranak ini ditempatkan dalam kalangan orang beriman.

Sumber : Mstar Online, Fieza Rafieza

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Be the first to comment on "Satu2nya Anak tunggal meningg4I tak sampai 24 jam lepas suami pergi atas sebab SAKlT yang sama"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*