“Jam 2 Pagi Saya Tengok Gambar Dia Dengan ‘Perempuan’ Tu” – Ini Reaksi Isteri Bila Disakat Suaminya.

Reaksi Isteri Bila Disakat Suaminya.

ISTERI mana yang tidak terkejvt dan mar@h apabila melihat foto mesra suaminya bersama wanita lain.

Situasi itulah yang berlaku terhadap Intan Mardhiah Mohd Tajudin, 23, yang sedang hamil hampir empat bulan, beberapa hari lalu.

Perkara itu dikongsi menerusi laman Twitter pada Selasa dan ia menarik perhatian ramai sehingga menerima 40,000 ulang kicau (Retweet).

Bagaimanapun, ‘wanita’ berambut panjang dalam foto berkenaan sebenarnya merupakan seorang lelaki sejati yang juga rakan suaminya.

Intan Mardhiah ketika dihubungi mStar Online pada Khamis mengaku terkejvt sebaik sahaja menerima foto berkenaan daripada suaminya.

Wanita itu berkata, suaminya, Muhammad Al Afif Kamaruzaman, 23, sememangnya suka menyakat dan ini merupakan guravan paling teruk yang pernah dilakukan ke atasnya.

Posting yang menarik perhatian ramai pelayar Twitter.

“Masa tu saya tengah tidur di rumah mak saya di Seremban, sekitar pukul 2 pagi saya tersedar dan tengok dia hantar WhatsApp gambar dengan ‘perempuan’ tu.

“Saya zoom in, badan macam perempuan, baju ketat, dengan rambutnya lagi yang panjang.

“Memang sedih, tambah-tambah tengah berisi, dia buat perangai. Nak mar@h tapi takut terkeluar perkataan tak elok, terus saya block WhatsApp. Saya cakap, kalau dia nak, dia carilah saya,” jelasnya, Khamis.

Dalam pada itu, Al Afif yang turut berada di samping isterinya sewaktu dihubungi mengakui prank berkenaan merupakan ideanya sendiri yang tercetus ketika sedang melepak bersama beberapa rakan di gerai mamak.

Jelasnya lagi, dia juga tidak menyangka perkongsian yang dimuat naik di laman Twitter itu akan menarik perhatian ramai netizen.

Al Afif dan isterinya, Intan Mardhiah ketika majlis perkahwinan mereka 21 Julai lalu.

“Masa tu tengah lepak mamak, kawan saya tu rambut dia memang panjang, tapi dia baru buat rambut. Nampak cantik macam rambut perempuan.

“Jadi saya ambil gambar dan hantar kepada isteri. Lepas tengok terus dia merajuk. Bila dia block WhatsApp, saya mesej menggunakan (Direct Message) DM Instagram untuk hantar gambar sebenar kawan saya tu,” jelas Al Afif.

Tambahnya lagi, selain minta maaf, dia turut membelikan coklat dalam usaha memujuk isterinya.

Wajah sebenar sahabat Al Afif.

Dalam pada itu, tweet berkenaan turut dihujani pelbagai komen netizen.

“Ni kalau laki aku yang buat ni memang tak payah block, on the spot aku gali kvbur dia belakang rumah. Tunggu balik je ni,” tulis @theaylasya.

“Yang member pun posing betul-betul cam perempuan apsal hahahahaha menyirap aku tengok,” tulis @Anepvr2_.

“Kalau buat camni kat bini aku, time balik tu dah dengar bunyi par@ng diasah dari luar rumah,” tulis seorang lagi netizen.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Sumber : mStar via Catatan Terakhir

Be the first to comment on "“Jam 2 Pagi Saya Tengok Gambar Dia Dengan ‘Perempuan’ Tu” – Ini Reaksi Isteri Bila Disakat Suaminya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*