“Saya Terlalu Yusry Untuk Awak…”- Minta Beri ‘Kapsyen’ Pada Foto, Lisa Terhibur Baca!

‘Ramai yg ckp Lisa makin cantik lps bertudung, then I ckp tgk lah bini sape’

Pasangan paling menjadi perhatian, Lisa Surihani dan Yusry KRU membuatkan ramai yang ingin mengikuti perkembangan mereka apatah lagi sejak bergelar suami isteri.

Terbaru, gara-gara meminta followers dilaman Instagram miliknya yang kini sudah mencecah 3.8 juta untuk memberikan kapsyen bagi satu keping fotonya bersama Yusry, kini postingnya itu dihujani pelbagai komen lucu.

Caption this…

Katanya dia ingin memilih satu kapsyen untuk dimuat naik di InstaStory miliknya, namun komen rata-ratanya sangat tidak mengecewakan.

Susah!! Too many funny…

Kata Lisa, susah baginya untuk memilih kerana terlalu banyak komen yang ditinggalkan menerusi posting tersebut yang kelakar.

Saya terlalu Yusry untuk awak

Yusry: U suruh i masak malam ni?

Yusry: Awak kenal saya tak?

Saya lah detective conan itu

Sumber: Yusry, Lisa Surihani via HCL &mediaohsem

Artikel berkaitan

Selepas Tujuh Tahun Berkahwin Dgn Lisa Surihani, Yusry Luah ‘Sesuatu’ di IG Tentang Rumahtangga Mereka

“ Sayang, kita sudah hidup bersama selama tujuh tahun. Sudah pasti dalam mana-mana perkahwinan ada masa susah dan senang. Saya sangat cintakan awak.

” Selamat Hari Kita 7,” kata pelakon dan pengarah terkenal Yusry Abd Halim sempena meraikan ulang tahun perkahwinannya yang ketujuh bersama pelakon popular Lisa Surihani.

Yusry, 45, menerusi Instagram berkata, dia bersyukur kerana mereka dapat melalui segala cabaran dan ikatan rumah tangga mereka semakin kukuh setiap hari.

” Sayang, we’ve been together for 7 years. Of course in any marriage there’ll be good times & bad. But looking back, I’m thankful that we went through it all together and came out stronger with every passing day. Thank you for being there for me & the kids. I love you so much Selamat Hari Kita 7″, itu kapsyen penuh yang ditulis Yusry.

“ Terima kasih kerana berada di sisi saya dan anak-anak kita,” tulisnya.

Lisa, 32, juga memuat naik beberapa gambarnya dan Yusry mengimbau kenangan dalam perhubungan mereka dulu di akaun Instagram miliknya.

“ Saya sangat berterima kasih kerana kita dapat mempelajari untuk mengukuhkan cinta dan nilai positif dalam perhubungan. Ia perjalanan cinta yang sangat menarik buat dua individu yang berbeza seperti kita.

“ 23 February 2019 : 7 tahun lalu dan seterusnya. Selamat Hari Kita, Yang.” tulisnya.

Perkongsian Yusry dan Lisa itu turut mendapat perhatian daripada rakan artis dan peminat yang turut mendoakan perkahwinan pasangan ini berkekalan hingga ke akhir hayat.

Yusry dan Lisa berkahwin pada 23 Februari 2012 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Yahaira Leanne dan Yusof Leonne.

Sumber: hmetro & IG Yusry via mediaohsem

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment on "“Saya Terlalu Yusry Untuk Awak…”- Minta Beri ‘Kapsyen’ Pada Foto, Lisa Terhibur Baca!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*