Anak Dah Besar Panjang. Ini Penampilan Terkini Bekas Hos 999 & Penyampai Berita, Zakiah Anas Di Usia 50an

tak macam umur 50an pon..

Tidak dinafikan, agak lama tidak mendengar kisah bekas penyampai berita dan personaliti TV terkenal suatu ketika dahulu, Zakiah Anas.

Sejak mendirikan rumah tangga bersama Raja Shahrul Azmi Raja Sahar pada 12 Disember 2012, nama Zakiah Anas sedikit demi sedikit sunyi dalam dunia penyiaran lalu beralih sebagai pengacara menerusi majlis karporat.

Malah pada masa sama, Zakiah yang sinonim menerusi program kendaliannya tidak lama dulu, 999 turut aktif dalam dunia bisnes selain beri fokus pada famili.

Jika sebelum ini wajahnya sering menghiasi program di kaca televisyen lebih 20 tahun dulu, kini figura yang satu ini agak jarang tampil di majlis hiburan, sementelah dirinya kini tampak ayu dengan penampilan sopan bertudung.

Lebih mengujakan, menerusi perkongsian foto di media sosial, dapat dibayangkan dirinya kekal anggun dan sihat meski sudah melewati usia 50 tahun.

Foto: Instagram Zakiah Anas

Sukan Lasak Ini Rahsia ZAKIAH ANAS Kekal Langsing Seperti Anak Dara! Masih Aktif Walaupun Sudah Berusia 50an

Agak lama tidak mendengar khabar tentang Personaliti TV Popular, Zakiah Anas. Sejak mendirikan rumah tangga bersama suami tercinta, Raja Shahrul Azmi Raja Sahar pada 12 Disember 2012 nama Zakiah Anas seakan menyepi dalam dunia penyiaran.

Memandangkan tumpuan utamanya kini lebih kepada keluarga tercinta namun kerinduan Zakiah Anas terhadap dunia pengacaraan masih membara. Apatah lagi, sayang rasanya jika pengalaman lebih 20 tahun dalam bidang tersebut disia-siakan begitu saja.

Jika dulu wajahnya sering menghiasi program di kaca televisyen, kelibat Zakiah Anas hari ini sering dilihat di majlis-majlis rasmi sebagai pengacara anjuran syarikat swasta dan kerajaan. Bukan hanya manis dengan penampilan sopan dan bertudung, wanita yang sudah melewati usia 50 tahun ini masih kelihatan sihat dan menawan seperti zaman kegemilangannya suatu masa dulu.

Terdetik untuk mengetahui rahsia tubuh langsing seorang ibu dan pengusaha label Anas by Zakiah Anas ini, Nona sempat menjengah laman media sosialnya @zakiah_anas. Sekian lama tidak mengikuti perkembangan Zakiah, rupa-rupanya figura ini gemar melakukan sukan lasak sambil ditemani suami tersayang dan rakan-rakan. Oh, patutlah kekal slim!

Disebabkan menggemari aktiviti hiking, Zakiah pernah menawan beberapa puncak seperti di Gunung Keriang, Kedah. Antara rakan-rakan yang berkongsi hobi sama seperti Zakiah termasuk Datin Nor Azlina Redzuan, Che Puan Azrinaz Mazhar Hakim dan Ruhil Shafinaz.

Salute semangat kental Zakiah meskipun usia sudah mencecah 50 tahun!

Sumber: Instagram Zakiah Anas

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

kredit: MH&Nona

 

Be the first to comment on "Anak Dah Besar Panjang. Ini Penampilan Terkini Bekas Hos 999 & Penyampai Berita, Zakiah Anas Di Usia 50an"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*