”Bila Wawa Zainal Kongsi Foto Aeril Zafrel” Netizen Terkejut Bila Ingatkan Wawa Dah Bersalin

”Bila Wawa Zainal Kongsi Foto Aeril Zafrel” Netizen Terkejut Bila Ingatkan Wawa Dah Bersalin

Pelakon Wawa Zainal hamil anak ketiga dengan usia kandungan mencecah tiga minggu.

Wawa, 28, atau nama sebenarnya Nur Hawa Zainal Abidin berkata, dia dan suami yang juga pelakon, Aeril Zafrel mengakui hampir berputus asa selepas empat tahun mencuba.

“Aeril orang yang sangat gembira apabila saya beritahu perkara ini. Apatah lagi selepas dapat anak kedua empat tahun lalu, dia sentiasa inginkan tambah anak.

“Tapi, apabila tidak dapat kami hampir putus asa juga. Kami fikir mungkin rezeki anak dua saja. Alhamdulillah, dengan ikhtiar sejak beberapa bulan lalu iaitu dengan mengamalkan minum madu Turki, tidak menjangka Allah berikan rezeki ini,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alhamdulillah..terima kasih isteri,setelah 4 tahun menanti…jadi ayah lagi😍😍😍😍 doakan dipermudahkan semuanya. ini assebab amalkan madu ajaib ni @soullead.hq 😊😊

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

“Memang ini semua dari Allah, tapi sekurang-kurangnya kita kena usaha dan ikhtiar juga. Macam saya sendiri, empat tahun menunggu, akhirnya Allah makbulkan,” katanya.

Menurut Wawa, sepanjang empat tahun itu, dia tidak pernah mencuba sebarang kaedah perubatan moden atau tradisional, sebaliknya menganggap bukan rezeki.

Apa yang telah menjadi bualan terkini ialah,di laman instagram Wawa Zainal terdapat satu foto dimana Aeril telah memegang seorang baby yang baru lahir.

Rata-rata netizen terkejut dan telah meningalkan pelbagai komen,dan ada di sesetengah pihak masih lagi tidak mengetahui bahawa Wawa hamil anak yang ke3

KOMEN NETIZEN:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Sumber:Instagram Wawa Zainal

Be the first to comment on "”Bila Wawa Zainal Kongsi Foto Aeril Zafrel” Netizen Terkejut Bila Ingatkan Wawa Dah Bersalin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*