“Saya Terkejut Dia Datang Dari Johor Bawa Plastik Gambar Saya”- Remaja 0ku Datang Ke Rumah Datuk Aliff Syukri.

remaja 0ku datang dari jauh utk jmp dato aliff

Jutawan Kosmetik Datuk Aliff Syukri semalam berkongsi video di datangi seorang remaja 0ku yang juga peminatnya dari Johor. Menurut perbualan, Remaja tersebut datang dari Johor dengan menaiki BAS semata-mata ingin berjumpa dato dan berhajat untuk bekerja dengan Dato Aliff menjadi tukang kebun. Apa yang lebih menarik wajah mereka kelihatan sama seperti adik dan abang! Bagaimanapun Dato Alif bertanya pendapat kepada pengikutnya di IG ..

Adakah patut sy ambil dia bekerja ?? Bantu sy.. tulisnya. Bawa Plastik Beg gambar Dato Alif Harini secara tiba-tiba seorang lelaki datang dirumah saya. Dan saya dibawa oleh pengawal keselamatan rumab saya..sy ingat perompak… .Dan dia cakap dia nak jumpa saya . Saya terkejut apabila dia datang tiba2 dengan bawa plastic gambar saya. Dan dengan gaya yang normal dia nampak begitu segak dan juga handsome..tak sangka dia oku

Pengalaman pertama Dato..
Dia begitu teruja dapat berjumpa dengan saya.. Ini lah kali pertama saya menghadapi pengalaman seperti ini. Dia nak bekerja dengan saya..

Dan dia peminat saya. Tapi, adakah patut saya mengambil dia sebagai seorang pekerja. Sedih,kesian, confused semua ada… Apa patut saya buat sila comment dibawah….full vedio ada di yutube saya tv terlajak laris. Bagaimanapun terdapat seorang individu tampil mengenalkan diri sebagai Guru Pendidikan Khas di Segamat dan mengenali remaja 0ku ini..

Nama pun sama ‘Syukri’..

Rata-rata telah menyarankan Dato Alif untuk mengambilnya sebagai pekerja

Rupa ada..boleh promote barang dato

Ikhlas betul ciuman dia

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Harini secara tiba-tiba seorang lelaki datang dirumah saya. Dan saya dibawa oleh pengawal keselamatan rumab saya..sy ingat perompak… . Dan dia cakap dia nak jumpa saya . Saya terkejut apabila dia datang tiba2 dengan bawa plastic gambar saya. Dan dengan gaya yang normal dia nampak begitu segak dan juga handsome..tak sangka dia oku . . Dia begitu teruja dapat berjumpa dengan saya.. Ini lah kali pertama saya menghadapi pengalaman seperti ini. Dia nak bekerja dengan saya.. Dan dia peminat saya. Tapi, adakah patut saya mengambil dia sebagai seorang pekerja. Sedih,kesian, confused semua ada… Apa patut saya buat sila comment dibawah….full vedio ada di yutube saya tv terlajak laris

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Sumber : IG Dato Aliff

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! Sinar Viral Press

Be the first to comment on "“Saya Terkejut Dia Datang Dari Johor Bawa Plastik Gambar Saya”- Remaja 0ku Datang Ke Rumah Datuk Aliff Syukri."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*